Faildag

Failfail o fan fan!

Blev nya stövlar idag, älskar dom. Ljusbruna men dock har jag ingen matchande skinjacka :/, Sämst de och funderar på att skaffa en faktiskt så tänkte kika på skingubben och tati ifall de finns någon billig på rea eller så för de skulle vara kul att ha och är mycket snyggare en att ha en svart skinjacka till dom. Sedan handla vi lite mat, tanka bilen och åkte hem och när man kom hem blev det tjafs igen, jippi! Aja, fixade bondomelett med stekt ägg till mig och mamma, riktigt mums för de var riktigt länge sen. Sedan tog jag en dusch och skulle börja plugga matte eftersom vi har prov imorn men de gick sämst och nu har jag helt gett upp. De får bli IG jag orkar inte bry mig just nu. Allt bara snurrar runt i skallen just nu och jag vet inte vad som är rätt och fel och en massa bajs.
Men har i alla fall fått skratta lite nu ikväll för jag kika på Världens värsta bilförare haha. Kanske kommer bli med i det där jag med sen när ja får körkort? haha ne så dålig hoppas jag inte att jag är men det är ju en riktigt kul underhållning sådär en cepig torsdagskväll. Blev i alla fall på lite bättre humör och just nu mumsar jag på några nötrutor och dricker oboy. Tröstar mig lite för denna cpdag !


Kommentarer
Postat av: Jessika

Det ordnar sig gumman. syskon är såna, och jag vet att du orkar stå ut.

2010-03-12 @ 07:05:32
URL: http://metrobloggen.se/jeez
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0