FiskTokigFlicka

Blev att åka till coop och handla lite smått och gott och sen när jag kom hem kika jag lite på tv sen laga jag till lite stekt potais, korv och stekt ägg till pappa och torskfiskpinnar med ris och kaviarsås till mig o mamma. MUms vad jag älskart! Först fiskburgare till lunch och nu fiskpinnar till kvälls mat, snart blir ja nog en fisk :D Skulle vara rätt skönt faktiskt. Tänk själv att få simma i ett stort blått hav och bara vara och njuta av alla underbara korallrev som man ser och kanske hälsa på Nemo eller så, skulle ju vara perfekt

Efter de blev det att plocka undan och ta ett skönt bad och låg där och fundera på lite allting. Jag känner mig riktigt vilsen just nu och väldigt nedstämnd så känner mig väldigt off just nu.... Inge vidare de men man överlever. Aja nog med gnäll, nu ska jag vänta på att saltön ska börja sen för man se vad som händer.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0