Fixad matblogg

Efter jag ätit lunch med mammie och pappie så har jag suttit och kämpat med mitt projektarbete (matbloggen) och nu har jag äntligen fått en start och jag älskar namne haha.
http://carrosskafferi.blogg.se/ 
Detta är alltså mitt projektarbete nu under två veckor och det kommer dyka upp en massa olika recept och annat skoj på den sidan så det är bara in och kika om ni får birst på fantasi om vad ni ska äta för kvällsmat eller fixa en snabb lunch, ska fixa fest eller är allmänt sötsugen. Kommer finnas olika maträtter för allt o alla och även olika kakor, bakelser och tårtor. Allt för en godare vardag helt enkelt  så in och kika :D


Nu ska jag även ta en paus o "fira" med en mumsig snickerglass :D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0