"från en annan planet"

Har precis kommit hem från en riktigt skon runda nere i Köpingscentrum med mammsen. Gick på bokrean där och fick en bok av henne. "Från en annan planet" och jag börja läsa i den då vi fikade och den verkar verkligen riktigt rolig och bra. Tror jag kommer gilla den. I köping kika vi även runt lite i gallerian där och lite sånt och jag blev fäst i en jätte söt shorta men sa nej innan jag ens pröva den för jag behöver verkligen inge mer kläder nu. Det får ta och räcka och hur ska alla nya sommar/vårkläderna få plats i min garderob? Panik...
Aja allt löser sig och nu har jag precis gjort lite pizza deg för de blir hemmagjord pizza innan jag åker till hallsta. MUMS :D
Btw, det har vart en riktigt bra freda och den verkar bara bli bättre o bättre.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0