God morgon världen 10.36

God morgon världen!
Vet inte hur många som vakna nu utav alla som har lov men jag vaknade nyss vilket är rätt ovanligt, brukar bara kunna sova till halv tio, max tio sen vaknar jag utav mig själv men idag så lyckades det bli till halv 11a istället så just nu sitter jag och äter frukost och tittar ut genom fönstret på det härliga vädre. Idag äre verkligen fint väder ute, jag älskart!
Nu ska jag sitta här en stund sedan fixa mig lite och dunka lite musik eftersom jag är själv hemma ett tag till får jag hoppas på haha. Johanna sov hos poffe igår och mamma o pappa jobbar så de är riktigt skönt de.
Idag blire i alla fall ingen hemmakväll och idag finns de ingen huvudvärk heller, wiiih. Ska åka till hallsta på eftermiddan och får se om de blir kvar där över natten också.

Mamma ringde även nyss och säger att jag ska lura ut kissemissarna och foto lite så förmiddan blir nog så. Puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0