God morgon världen

God morgon alla sådär 09:55 på morgonen, Förstår inte egentligen vad jag gör vaken men har verkligen sovit som en gud i natt och är riktigt utvilad trots att jag låg och snacka i telefon till 1 kanske sedan blev det att smsa nån timme innan man skulle sova hihi. Men de vare värt i alla fall och de blev en massa skratt och man kunde somna bra efter de.
Nu har jag hunnit äta lite frukost sedan kom jag inte längre en till datan och ska sitta här ett tag för jag har inte så mycket bättre för mig just nu. Ska ta halv två bussen in till stan är de enda jag planerat för jag och mamma ska iväg på lite ställen i västerås så kanske jag ska hinna göra synundersökning också och efter de får vi se om man ska umgås med bästavän G lr hur det blir.
Toppen väder idag frästen istället för igår då det verkligen var hemskt men nu lyser solen stark, HÄRLIGT!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0