Ingen kortspelare

Muntligaengelska prvoe gick väl okej efter en halvtimmes väntande på läraren.. Kul att dom håller tiderna sååå bra! Alla tänkte gå för man får ju göra de efter en kvart om läraren inte kommer men eftersom de var nationella så stanna vi kvar. Eller dom flesta. Sen så blev det att vänta på bussen en stund och efter d eåkte jag till kolnbäck och hade så otroligt skoj. Det behövdes verkligen idag!
Haha umgicks mest med Adde, alex o matte och spela väl kort nästan hela tiden eller ishockeyspele och jag är seriöst sämst på båda fast värst är väl hockeyspele^^ Haha tvspel är inge för mig har jag märkt, och nej inte kort heller! Haha, tog i alla fall halv 7 bussen hem och åt hemmagjordpizza och brände mig på tungan(Y). Inge vidare och efter maten la jag mig i bade och bara njöt hihi.
Nu blire datan till 9 sen blire saltön o sängen. Galet trött efter att behöva gå upp så tidigt och galet glad idag :D
tack för dagen alla, det behövdes!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0