it's not easy, you're not easy?

19:42 har nästan precis ätit min hemmagjorda pizza som fanns kvar i frysen, muma! Riktigt skönt mätt nu och nu väntar jag på att varmvattne ska komma så jag kan ta mig ett skönt bad sedan äre bara att vänta tills saltön börjar. Är ju nya avsnitt så det ska bli skoj att se vad som händer nu.
Har även förberett lite bilder till min Matblogg och tog bild idag på hemmagjort potatismos med korv och även senapssås hihi. Hatar att jag bara har en vanlig digitalkamera men bilderna blev ju skarpa men inte alls lika bra som med en system kamera så funderar på att låna en sån i skolan för det kommer ge ett mycket bättre resultat.

Just ja, detta blev lagat ikväll åt mamma, pappa och poffe eftersom jag varken äter korv och absolut inte potatismos men detta kommer sedan in på matbloggen(:



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0