KaninCarro

Blev att steka pannkizar ikväll och gjorde även ungspannkaka så receptet kommer ut på bloggen imorn antar jag http://carrosskafferi.blogg.se/ så in och kika och laga om nån blir sugen på de.
Efter det så tog jag ett långt och skönt bad och snacka en evighet med mammsen om allting. Känne rmig rätt så vilsen just nu men man får hoppas på de bästa och försöka hitta de ljus som faktiskt strålar in ibland.
Nog om detta, ska hämta lite mumsig choklad och ta ett glasoboy med min skummjölk, köpte ny skumvisp idag också + en mini mig haha. Men just de, att bero på choklad så ska jag äta extra mycket idag eftersom det läker alla sår, eller kanske inte om man har blödande sår för det lär ju bli väldigt kletigt och äckligt och jag antar att de skulle bara bli inflamerat så tur att jag inte har några sår som blöder så jag slipper testa de :D


Här har vi då minimig i påskformat
Brukar ju alltid ha leggins o benvärmare, har strutsben och ofta halsduk. Haha precis en liten KaninCarro^^


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0