Köttfärshhh

Blev att kika på Andra Avenyn idag eftersom jag missa de i onsdags eftersom jag var på bio. Så efter promenaden kika jag på de och shiit vad jag älskar de programe! Bättre får man verkligen leta efter hihi, sen blev de bara att sitta och sega vid datan sedan så fixa jag tacos till mig och köttfärshsås och spaghetti till mamma och pappa. MUMA! Får bli chickentacos imorn istället för jag fick ett riktig sug av tacos köttfärsh eftersom det är sån god smak när man använder tacomixen. Utan den skulle jag nog inte äta köttfärsh. Haha äter det ju bara om det är riktig tacoköttfärsh eller i mina hemmagjorda köttbullar. Inte annars för smaken är inge vidare tycker jag. Men men, nu ska jag bara tare lungt och sega vid datan sen blire att kika på Ballar av stål med pappa och mamma då, men hon lär ju somna som alltid haha :D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0