Kul dag med syster(:

Blev att åka in i snöovädret vid halv 11 sedan så gick vi på stan och kika runt lite, syrran köpte lite böcker och sånt men jag hittade ingenting idag. Lite tråkigt de och ännu tråkigare var det att ja missa Bella som väl var i västerås idag. Såg hennes pojkvän precis innan vi skulle åka och comviq har ju vart helt cp så hon hade inte fått smsen av mig idag. Riktigt tråkigt de men får hoppas vi hinner ses nån anna dag då hon väl är i västerås.
Efter vi vart på stan åkte vi ner till tati och titta runt ltie där, fanns inge heller där så vi åkte ut till ica maxi och handla lite och där köpte jag även två krukor och en bok så nått blev de idag i alla fall hihi. Ska även spara alla mina kvitton den här månaden och se hur mycket jag faktiskt gör av med. Vill man veta resultatet i slutet av månaden? ja tror inte de:$ Men idag kosta det i alla fall 49 kr för mig och de är första dagen på denna månad.  
Kom hem vid halv 2 typ och nu ska jag sitta här en stund sen blire att fixa nå att äta.



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0