Lördag

Efter jag tagit de lite lungt gick jag och mamma ut på en skön promenad och träffa grannarna som har världens goaste "lilla" shäfer. Han snodde min vante den sötajäveln men fick tillbaka den sen efter en stund hihi. Sedan träffa vi även på Lena och prata lite med henne och hon hade ju också sin hund med men hon ville bara skälla o bli klappad iställe. Efter de gick vi hem, jag satte mig här en stund sedan blev det att fixa pannkaka till kvällsmat och gjorde även några raggmunkar till mammsen. MUMS! Foto även lite till matbloggen och bilderna blev väl sådär men får duga eftersom jag inte har nån systemkamera men funderar faktiskt på att skaffa en eftersom jag tycker de är så kul att foto. Aja, efter de tog jag ett skönt bad och snacka en stund med Fredrik och nu ska jag kika på Melodifestivalen med mammsen o pappsen för jag orkar inte åka iväg nånstans ikväll känns de som så de får bli en mysig hemmakväll med lite godis o pärona.
Nu börjar de så jag lär väl ila nu hihi ha't bäst :D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0