Lyx (:

Wiih:)
Skolan var helt okej faktsik. Började med foto, dock kom jag nån min sent men de gjorde nog inte så mkt. satt där och lekte i photoshop sen hade vi svenska och jag började faktiskt med min uppsatts så det känns skönt det men rätt ovärt eftersom vi ändå inte behövde jobba nå under apu:n men skönt att ha en början så man vet vad man ska göra när man kom tillbaka.
Slutade vid kvart över 11a och då leta jag på Christer och snacka om matten. Får göra matteprove under min apu tid. Wiih :D då hinner jag försöka plugga nu så jag klan fixa ett g. Dock känns det skit svårt men ska verkligen försöka. Så efter jag snackat med han skjutsa linus mig till kolbäck sen tog jag bussen och träffa Stekarn jojo en stund, haha;D han kom med stekar brillor för solen och ja det skulle nog behövas så starkt som de lyser nu.
Aja, kom hem och fixa käk eftersom skolans inte smaka nå vidare. Jippi på potatis och sås, tröttnar snabbt på de. Så fixa käk sen ringde jag Johanna och snacka med henne en stund. Skoj de och nu ska jag bara ta de lungt och börja städa rumme. Chiioo


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0