Nyvaken

17:29 Skönt att vakna upp från en liten sovstund.
Slutade 5 över 3 idag iställe för kvart i 4a, riktigt skönt och fick skjuts hem av Linus så kom hem vid halv 4a mihih, Riktigt skönt de men eftermiddan har jag bara tillbringat framför datan sedan i sömnen. Känner mig inte sådär yper pigg. Troligen för att det är måndag och man kom tillbaka till skolan efter love. Usch usch morgonen var ju hemsk men tror de kommer kännas lite lättare imorn, dock ska jag upp vid 7 men det går väl.
Aja, nu så ska jag planera min Matblogg som jag ska ha som projekt under mina två apu veckor som börjar nästa vecka. Ni får gärna följa/läsa den för jag kommer behöva tips och liknande. Ska starta upp den så snabbt som möjligt och just nu så planerar jag hur den ska se ut och de kommer nog ta en stund. Sedan blir det att laga mat och efter de att bada! Sen ikväll börjar även saltön så jag och mamma ska titta på de och bara ta de lungt sen blire att sova så är denna sega måndagen över.
Frästen så känner jag mig lite gladare och lugnare nu eftersom jag har ett projekt jag ska göra och som nog kommer bli väldigt roligt så nu äre bara matteprove jag känner mig lite stressad över men har bestämt för att jag ska klara det och jag ska slå upp matteboken och föröska tärna lite. Men inte idag, det blir imorn eller någon dag när jag har tid. Haha great carro! 


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0