Projektarbete fixat

Segaste förmiddan nånsin.
Började med att komma 5 min försent för bussen var lite sen men Micke blev inte arg idag i alla fall så de var ju lite tur de. Sen hade jag foto och "jobba" som alltid lite i photshop sedan gick vi igenom hur man skriver ut med riktiga fotoskrivarna sedan var lektionen över och det kändes nästan som att jag skulle somna. Efter de var det textkommunikation och nu har jag äntligen fixat så jag har ett projektarbete på våran APU tid. Det kommer bli en matblogg för min del eftersom jag tycker om att laga mat och då kan jag göra det hemma och kommer inte behöva tillbringa så mycket tid i skolan. LYX!
Efter de fick vi lunch och själklart serveras de fisk när vi redan ätit-.- trött man blir för det blev bara ris och sallad för min del. Ingen höjdare men de duger väl. Nu äre rast sedan ska vi ha textkommunikation igen och jag vet inte vad vi ska göra på den sedan engelska i en evighet sedan ska jag hem och kommer troligen somna haha.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0