:S

Blev en rätt seg skoldag och jag hade tysligen mailat fel på min "svenskidentitetuppsatts". Hade skrivit ans istället för hans(Y) jippi men skulle få betyget skickat imorn i alla fall.
Haft då engelska på morgonen, lunch, samhäll sen idrott och idrott var faktiskt rolig eftersom Oscar och Andre körde handboll, dock inte match men de var kul ändå. Sen sluta vi vid 3 och jag tog bussen med eve hem och snacka lite med henne om allt möjligt. Så kom man hem, lugn och ro. Nej 5 min efter man kommit hem kom mamma och Johanna och johanna var yper sur och börja nästan skrika och slänga in massa skit på mitt rum. tack! :S aja dålig dag som alla verkar haft men men, Nu ska jag gilda vidare till köping med mamma och handla litre osv. Puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0