segdeg

Sitter nu i skolan och baar segar vid datan eftersom vi haft lunch från ca 5 över elva och ska ha de till två. Kul... NOT! Sedan har vi en timmes matte sen slutar vi så det känns hyfsat ovärt men jag måste gå på de eftersom jag har prov på freda. Kommer inte gå nå vidare det känner jag på mig eftersom jag varit borta från flera mattelektioner eftersom jag vart sjuk och doktorn så de känns lagom surt men men..
Nu har jag och jessika i alla fall gjort klart våran idrottslektion så det känns skönt de men nu har man verkligen brist på att ha något att göra. Har suttit vid datan inprencip hela skoldagen och så nu med det är hyfsat segt..
Men men, efter matten ska jag troligen hem till bästisglenn och umgås med han en stund om han inte slutar sent och har ont i magen fortfarande. Haha alla verkar ha de nu?:O Läskiit för jag vill inte bli magsjuk.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0