Sexia lackleggins



Har precis kommit hem från en kanonrunda med mamma på stan och idag blev det riktigt lyckade inköpt. Riktigt "Seeexiga" lackleggins och ny svarttjocktröja med nitar. Mums påt! Så köpte jag även snikersglassar. Dom har ju varot slut överallt men "älskade" lidl hade dom mihih. Längtat sen i sommras efter dom och syrran som snodde den sista jag hade förut och så sur som jag blev när vi inte hitta dom nånstans. Nu är jag i alla fall riktigt  glad och det behövdes eftersom ja var lite nere imorse.
Sen åkte vi även  till plantaget och köpte blommor, lämna pappas tips o trav och sedan köpte vi ägg sen hem och nu ska jag fixa med matbloggen tror jag men har fortfarande inge namn.. Hmm de är svårt och ni får gärna ge förslag för de uppskattas verkligen.








Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0