Söndagmorgon

10:25 har redan klockan hunnit bli och jag har väl vart uppe sen ca 09:30.Var egentligen lite kul för jag vakna en timme innan och sa till mig själv att jag kunde sova en timme till så vände mig om och så somna jag om haha. Brukar inte bli så men imorse var jag riktigt trött så gick jag då upp 09:30 och åt frukost med mammie och pappie. Sen blev de som alltid lilla dumburken och nu borde jag väl egentligen ta och kläpå mig och fixa mig lite för vi ska in till Ikea och kolla efter garderober och handla lite mat. Sen vet jag inte vad som händer senare idag. Är ju skola imorn, sämst! Inte ett dugg taggad och verkligen stressad över de men får göra de bästa utav situationen och tänka att snart är de bara 1 år kvar.
Ne nu har jag inte tid att sitta här mer, måste ila


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0