Sverigesvärstabilförare

Kvällen har varit riktigt lungt för efter allt fart o flängande idag så har blivit skapligt seg. Blev en hemma kväll i brist på skjuts men det känns faktiskt rätt skönt. Vart social med familjen tills mamma somna sådär vid halv nio haha.
Blev att äta tacos ikväll sedan tog jag ett bad och efter de så blev det att kika på tv, Sveriges värsta bilförare är ju tillbaka:D Haha älskart så jag och pappa satt och skratta åt de hela kvällen och nu vid 22.00 då de är slut så ska jag sitta här och nörda men måste väl så av denna burk när syrran kommer eftersom hon ska sova. SÅ de får väl bli min dumburk, tv och knapra i sig lite choklad.
Haha färsten funderar jag på att anmäla mamma till Sveriges värsta bilförare, så som hon kör kan hon nog behöva de haha ^^

Haft en riktigt skojsig dag i alla fall, dock lite stressigt vissa stunder men annars skit bra!

-
Jag saknar dig :(


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0