Tisdaa

Denna morgon var i alla fall inte lika hemsk som igår men jag är ändå väldigt trött och känner mig stressad eftersom att det är många sopm smsar och jag måste svara samtidigt som man ska fixa till sig och äta frukost. Lite segt men ändå jag väljer de ju själv så, men nu är jag nästan helt klart. Har tandborsten i munnen men sen är jag klar och ska strax iväg till bussen. Usch vill inte men men de är bara gå och se glad ut och igår kom ju faktiskt bussen i tid för en gångs skul! Duktig buss(Y). Aja hinner inte skriva nå mer nu, blir väl nå inlägg i skolan eftersom ajg först har webbdesign sen har vi typ lunch från kvart över 11 till två. snark! Blir att fixa idrottslektionen då i alla fall sen eftermiddan blir att tillbringa i ahllsta lr hemma. Pusss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0