Tisdag kväll

22:43 och snart så borde ja nog slå av datan eller byta till min lilla bärbara så jag inte stör mamma o pappa mer som ska upp och jobba. Själv har man ju lov men denna kvällen tillbringades hemma eftersom ja har en sån grym huvudvärk idag. Ännu sämre äre att ja inte kunde åka på festen i bäckby med Anna eftersom jag inte hade någon skjuts, sämst sämst sämst så jag tog ett skönt bad iställe sedan har jag bara mumsat en massa godis så nu mår ja nästan illa men de äre värt. Man ska ha tjockis dagar ibland och några kh till skulle inte sitta fel på mig hihi. Ne nu ska ja så en pling till F o sedan G och kanske slå på en film. Godnatt gott folk(:


Kommentarer
Postat av: anna

aa, det var synd :(

Blev inge för mej heller, bråkade hemma så mkt :P



Men det tar vi igen ;)

<3

2010-03-02 @ 23:31:10
URL: http://mucky,blogg.se
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0