TOPPEN TISDAG

Toppen tisdag!
Skolan var lugn och helt okej, hade ju bara webbdesign och samhäll så och börjar hänga med på vad man ska göra på samhällsuppsattsen. Fick även tillbaka betyge från den tidigare uppsattsen, VG :D
Efter de så åkte jag till stan och käka donken, köpte winerbröd till efterrätt på ica och lite godis + jätte snygga leopardleggins i svartgrått på newyorker. Kom på att jag hade presentkort där.
Sen blev det att vänta på mamma och åka till doktorn och bli över glad. 1,1 kg ökning på en måndad! fan vad bäst jag är, aldrig ökat så mkt på så kort tid så humöret är på topp! Sedan åkte vi iväg och köpte nya ramar med katter som höll upp dom, skit söta, påsk kycklingar och även en kastrull till Johanna.
Nu blire att bara njuta nu när jag väl känner mig glad och även av de underbara vädre sen ikväll blire pannkaka och mumsa godis hela natten för imorn har ja sovmorgon till 12 :D
Puss vilken bra dag!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0