Trevlig dag i västerås igen(:


Kom precis hem från en jätte skojsig dag med mamma och syster i Västerås. Eller ja jag har väl vart lite här och där. Vid halv 1 åkte jag och syrran och fodra hästarna sen hem till farmor och farfar och lämna tidningen sen till västerås och idag hitta jag faktiskt massa fint hihi, Blev en snygg tunnika, en rosatjockarekoffta som jag så länge velat ha och äntligen är på rea och finns i min sorlek(Y) och så ett halsband och örängen. Riktigt nöjd men fan jag skulle ju inte shoppa mer. Stackars min garderob och min plånbok, de bränner i den haha. Sen så åkte vi till willys en snabbis och köpte lite grädde och annat för ikväll blire pannkaka hihi.
Just nu så sitter jag och mamma och fikar och ja mumsar självklart på en liten dumleglass, älskart! Fast väldigt kallt men väldigt gott så den slinker fint ner ändå. Sen så blire o ta de lungt och ja laga pannkaka då sen funderar jag på att slå på en film för jaghar ont i huve fortfarande.


Haha bilden på mig blev lite hemsk men idag har jag inte orkat fixa mig trots att jag farit in till stan men men, man ska vara sig själv (:





Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0