Vasaloppet

Blev en riktigt stressig morgon som alla andra. fattar inte varför men idag var jag verkligen helt slut när jag vakna och har legat vaken från ca 03:05-04:45 och kunde inte sova. Tänkte på matte prove och allt som kommer gå bajs idag känns de som sedan så vare även massa annat skit men men. Rätt så bra tt jag vakna för jag hade ställt mobilen från alarme igår och då börjar jag ju tio så skulle kommit en timme frösent så de var ju tur de. Sen somna jag och drömde att jag var med i Vasaloppet haha. Helt sjuk men kul vare, jag och en annan tjej låg jämnsides och vi blev som vänner till slut och gick till och med in och shoppa innan mål. Och jag han inte veta vem som vann för klockan ringde. Surt det men kul dröm vare i alla fall. Konstigt att man kan drömma så konstigt och ändå kändes den ltie verklig haha, men mest sjuk^^
Aja nu ska jag strax sticka till skolan. Ångrar nästan att jag fixa mig, jag skulle ställt klockan på senare så jag baar kunde klä på mig och käka frulle sen gått till skolan för nu är jag verkligen trött.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0