Visste du ...

att jag vill – Vill börja jobba istället för att fortsätta med skolan
att jag har
 – världens bästa mamma.
att min senaste kyss – Var underbar
att jag lyssnar mycket på – spotify
att jag funderar på – Livet
att jag pratar – för mycket
att jag inte gillar – mig själv
att min första riktiga kyss –  Var med Simon, min barndomsvän (min värstingkompis på dagis)
att jag avskyr när folk snackar – om saker de inte vet någonting om.
att kärlek är – Bajs
att jag gillar – Mina vänner
att jag alltid kommer att –
att jag blir förälskad i – Fel person
att sist jag grät var – Idag fast glädje tårar blev de till
att min mobiltelefon är – halvknasig
att när jag vaknar på morgonen – tittar jag på mobilen sen sätter jag mig vid datan. 
att innan jag går och lägger mig – Tänker jag på massa onödigt shit som gör att det blir svårt att somna
att idag har jag – Vart på stan med mamma och shoppat
att jag just nu tänker på – Fixa lunch.
att i kväll ska jag – Äta pannkakor sen blir de ut eller ha en myskväll hemma
att i morgon kommer jag – Åka till västerås igen tror ja
att jag hoppas – på att jag blir som förut igen
att jag verkligen vill – Bli mitt gamla jag igen

 

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0