09:09

Jo jag är uppe trots att klockan bara är 9 min över 9 och har redan börjat sminka mig fast annars så äre morgonrock som gäller. Skulle inte behövt gå upp fören nu men sms har strömat in i mobilen hela morgonen och Snubbi jama utanför dörren och börja riva på den också så jag gick först och släppte in henne sedan kolla telefonen och efter en stund svara jag på smsen och när jag fick nya tänkte jag att det var lika bra att gå upp så det blev så.
Nu ska jag väl fixa klart mig och fixa frulle sedan blir de till skolan med halv 12 bussen och ha rörligbild och efter de blire en sväng till Västerås och ta en fika Puss
(nya mascaran jag köpte på tuna park, The FALSIES Volum express mascara är yper bra så det rekommenderas att köpa dock blev de ingen bra bild men fransarna blir extremtlånga och klumpar inte)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0