Ditt leende snurrar fortfarande runt i mitt huvud och din röst ekar inom mig
Varför tog jag upp kontakten med dig?

Första gången jag såg dig blev jag helt betagen, du var så fin och även om du inte log så möttes våra blickar för en kort stund och sedan dess har ja inte fått en blund fast jag vet att det bara kommer vara bra i min dröm...
I början hade jag hop men allt förändrades på en kväll och nu vill jag bara att allt ska ta stop.
Det är ingen mening att se på telefon, det ligger inte nått sms och väntar...
Det är ingen mening med att sitta online på msn, du skriver inte ändå...
Det är ingen mening att hoppas för allting har stoppats..

Jag känner knappt dig men ändå är du speciell för mig och jag menar inte nu att det skulle bli jag och du men jag ville lära känna dig och se vem du var eftersom på något sätt fick du mig att bara glad..
//Caroline Strandberg

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback

RSS 2.0