Bäst Onsdag!

Awwiii vilken härlig dag och Carro är HAPPYHAPPYHAPPY igen!
Jag och jessika gjorede klart våran "äggfilm" i skolan och den blev ju helt sjuk haha men riktigt bra.
Sen blev det ner på samhälle o träffa lite kompisar sen bussen till västerås o träffa Dm :) <3(danne), Tog en mumsig Mcflurrydaim med kolasås och satt och snacka om allt och ingenting, sen gled vi runt en stund på stan sedan satte vi hos och snacka sedan tog jag 5 bussen hem o träffa Adam en då haha. Riktigt trevligt de med och vi satt och snacka bilar hela vägen typ och kom på riktiga ideer hur jag ska kunna bli rik haha xD.
Sen nu har jag nyss kommit hem och humöret är på topp sedan så ska jag snart fixa Tacos.
Mums och wiih är bara så grymt glad så jag spricker!!!

Mitt horoskop i expressens billaga stämde, det stod att onsdagen skulle vara de bästa för mig denna vecka och ja, de var de! :D wiiih

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0