BästaValborg!

Ojojoj vilken jävla härlig kväll det blev!
Åkte hem till Jessica vid 5 tiden och vi tog väl sådär 1½ timme och fixa hos fast jag nästan hade vart färdig när jag skulle åka haha. SEn blev de ner på samhälle och träffa lite folk och käka pizza på Skeppet och aldrig mer tänker jag ta dricka där, jag ställde den på en massa olika sätt och tryckte glase mot den svarta saken som hängde ner men nejdå så jag skämde ut mig för pizza gubbarna också haha bra start. Efter pizzan stak vi till Trollebo och där vare överfullt med folk så vi gick säkert 30-40 pers ner mot samhälle sedan blev de bara mindre och mindre och fullare blev vi men det var sjukt skoj verkligen och ville aldrig att kvällen skulle ta slut!
Men vi var väl ute med alla till ca halv 12-12 sedan så gick jag, jessica och några hem till Max o parta på där iställe så kom de lite blandat folk dit hip som hap hahaa. Aja ströt skön kväll och en bäst Valborg och den slutade väl vid 3 tiden för då hade mamma o pappa smsa ett antal gånger och frågat när jag skulle hem men då var man nästan deckad så de var rätt skönt de och 3 pers decka hos max då så haha.






Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0