Bullbak

Bakat hela förmiddan, pluggat lite matte fast de gick inte så bra eftersom att en vis kissemiss skulle tydligen hjälpa till och la sig över hela matteblocket och ville gosa iställe, hämtat legge i hallsta o nu är jag klar med allt, till o med plockat ur diskmaskinen handdiskat alla skålar, plockat i diskmaskinen och till o med soppat på golve;O, Känner mig rätt duktig. Eller bullarna ska jäsa lite mer sen in i ugnen och undertiden så ska jag nog fixa en Chickenburgare hihi, börjar bli grymt hungrig och grymt sugen på kyckling o fortfarande tokig i curry så de får bli så. Sen blire nog att ta de lungt, kika film lr så och kanske slå upp matteboken igen sen tagga tills ikväll. Puss
recept på bullar finns även på min gamla matblogg jag hade som projekt nu i 2an,
Carrosskafferi.blogg.se



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0