currysås nej tack

Shaize vad äckligt o egentligen helt otroligt.Kom hem från skolan vid halv 11 o satt på toa till ca 10 över, kul kul nej usch! Efter de så börja jag nästan skaka o tappade all ork så jag gick o la mig i sängen och svo en lång stund sedan så gick jag upp vid 1 tiden o åt lite. Magen blev värre men jag var så hungrig och eftersom jag skaka så förstod jag att jag måste få i mig nå. Sedan la jag mig i sängen och har sovit tills nu (16.30) för jag vakna och kände mig illamående. Satte på på toan men det kom ut andra vägen istället. Fresh!! Men nu blev jag faktiskt mycket piggare. Visst tog mamma tempeln o ja hade över 39 grader i feber o nu har jag fortfarande ont i huvet men absolut inte lika mycket. Att beror på en äckligsak men ändå så var det nästan bara currysås i de som kom upp o borde vara efter jag åt currysås igår med min chickentacos så nu ska ja nog hålla mig lugn med currysås!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0