Lyckad fredag!

Awesome kväll igår!
Började med att jag stressa mig hem till jessika vid kvart i 6 och sedan var vi där med Johanna och fixa hos i en evighet sen blev de Pizza på La Torre där tanten vi skulle beställa av inte fatta svenska. Bra, tog en evighet och hohn kom fram och tillbaka till oss o krångla men sedan så löste det sig när vi fick beställa av en svensk iställe. Pizzan var riktigt mums i alla fall så de var väl värt de. Sedan blev de hem till jessika o fira sen drog johanna, vi åkte bil o sedan åkte ja själv ner till backen där alla satt och drak och hade trevligt så ja joina dom hela natten o sedan drog jag o sam hem till linken som nästan deckat och ja med men mamma kom vid 3tiden och hämta mig. Riktigt skönt att komma hem men ångra att jag åkte hem eftersom ja var så trött så kunde salggat där om ja inte sagt 3 tiden till mamma. men men det var awesome.



Inte lika awesome att vakna upp idag men jag lever i alla fall och nu är ja helt slut, ska man orka västerås nu?

(snygging vid 4 tiden, något dragen o något slut men dee tog en lång stund innan man kom i säng. härlig kväll i alla fall)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0