Lyckad Tisdag

Skolan var väl okej men matten gick sämst o blir säkert ig på nationella för jag fattar verkligen nada men ska försöka kämpa på med det. Är ju nationella nästnästa vecka så jag hinner träna lite. Sen blev det iväg till körskolan och det gick faktiskt riktigt bra och jag körde runt i hela nibble typ haha och Thomas (läraren) är riktigt bra så de är grymt skönt. Var klar vid kvart i 3 så jag mötte mamma så gick vi in o handla o jag köpte äntligen en daimglass, år och dar sen jag ätit det så de var verkligen på tiden. Sen blev de en snabbis till Åsby och köpa kött och nu blire datan och tare lungt sen ikväll blire pannkaka, bada och ha myskväll hemma bara och godis finns så de blir perfekt och imorn äre sovmorgon till 12 :M.
NJUUUUTA!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0