Min tisdag


Seg som en spaghetti och ändå har jag sovit hyfsat mycket inatt.
vakna bara en gång och det var exakt klockan 05:00. Lite skumt men men, sedan så sov jag och sov till 07:14 och klockan stod på 07:15 haha onödigt. Gick upp i alla fall och nu har jag sprungit runt i hela huse och keta efter kläder och vips så hitta jag den snygga svarata tröjan med paljetter på sidorna på som jag ärligt aldrig använt så den och svarta mjukis får åka på idag. Ska ju köra på körskolan så då måste det kännas bekvämt. Lite nervös men de går säkert bra. Efter de blire att handla lite på coop sen åka till åsby och köpa kött sen hem och ja chilla lite lr kanske ta en promenad om jag orkar? Sen blire pannkkizar o ett bad. Pusss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0