Plopp


Ösregna under tiden jag stod och vänta på bussen så mina leggins skulle man nog egentligen kunnat krama ur och fått en stor hink med vatten, jippi.. Men jag hade i alla fall med mig parraflaxe så de så var torr på överkroppen i alla fall. Matten gick väl okej men prove kommer gå fail å första delen eftersom jag är sämst på "puttesatsen" osv men men baar kämpa på. Sedan tog jag bussen o träffa jens o linus en snabbis, skoj de att få snacka lite med muppsen eftersom de var ett tag sen. Efter de köpte ja en dumleglass sen kom mamma o vi får in till västerås. Har panik över vad jag ska ha på avslutningen men hitta ett snyggt linne i alla fall fast vill egenltigen ha klänning så ska leta vidare, ny dvd film har itne sett den så hoppas på att den är bra, sen blev de ploppglassar haha, aldrig ätit så hoppas de är gott, sedan en ny rakhyvel o deo sen hjälpte ja mammsen o handla mat.
Nu blire att fixa cafeworld o farmville haha slite nörd kanske(A) sen ska stekan steka pannkaka, mums o stek :D
SEn tänker jag nog ta en dusch sedan blire kvälls mys med att kika på uglybetty o mumsa godis o säkert nörda här eftersom ja inte börjar fören 12 imorn :M
Pusss
(Btw så blev faktiskt sockerkakan riktigt bra)






Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0