Sanningar

Nu:
Vad har du för hårfärg – Blondie blondie blondie
Hur lång är du? – 170 cm
Vem är du kär i – Tror inte jag är kär i någon
Har du nån pojk-,/flickvän - ne
Vad brukar du göra på fritiden – vänner, datorn, festa, shoppa
Vilka umgås du med – kompisar
Hur ser du ut? – Som Carro lr Ladygaga kanske haha xD (enligt hallstaborna)
var allt bättre då - vet faktiskt inte..

Har du:
Kysst någon – yes
Sovit brevid någon med samma kön – aa
Sovit brevid nån med motsatt kön – jupp
Slagit ner nån – ne så elak är ja inte
Ljugit för en bra vän – nej, bara vita lögner.
Svikit någon – ja..
Vem: skulle väl vara någon gammal pojkvän ?
Skrev du senast till på msn –Danne 
Kramade du senast – Mamma
Sov du hos senast – Decka hos linken en stund efter festen
Vill du vara just nu - På en varmskön stand
Ringde dig senast – Eve

Vad:
Drack du senast – Annanas o apelsinjuice
Köpte du senast – ring
Gjorde du igår – shoppa
Ska du göra imorn – skolan o umgås med jessika, ska ju hänga med när hon tattuerar sig
Vill du göra just nu – bli frisk
Åt du senast – Chickentacos
Är närmast dig som är rosa – mina naglar


Kärlek :

Du har sårat nån så den började gråta – jo för många gånger..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – har hänt


Ärlighet:

Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – aaa
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – ja.
Jag har smugit ut utan lov - nejdå (a)
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – har hänt
Jag har en hemlighet som ingen vet om – mm..
Jag har fuskat i ett spel – tihihi aa de brukar bli så när de går dåligt^^
Jag har struntat i ett prov – ne


Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – nej
Jag har druckit alkohol – men ja
Jag har tagit medecier mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – klart !
Jag har vaknat gråtande – jo
Jag har somnat gråtande – jo...


DÖDEN:
Jag hatar begravningar - aldrig avrt på någon
Jag har sett någon dö - nej bara sett någon som redan dött..
Någon du har känt som nyligen som dött - ne de var ca 3 år sen nu..

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0