SjukTjej

Jippi på att vara sjuk, jag hatar de!
Har sovit lite men halsen och näsan håller mig vaken så jag känner mig helt slut i huvet också. Inge vidare de och idag är jag hemma från skolan, fan! Missar både samhäll och matten som är viktiga för mig nu. har snart nå stort samhällmuntliggrej och sedan matte b nationella på tisda och sista mattelektionen innan de var idag eftersom vi är lediga på freda. Kan inte bli så mycket värre nu med skolan känns de som.
Men men ska försöka att baar vila upp mig nu och har hittat på alla sagan om ringen filmerna så ska faktiskt kika på de. Hihi inte för de brukar vara min stil så mycket så var det riktigt länge sen och då blir dom faktiskt bra.
Puss och piss på att vaar sjuk när vädret är bäst! Ska ut och sätta mig en stund sen i solen om jag orkar o bara njuta men nu blire fixa frulle sen krypa ner i sängen igen.

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0