Skooor

Blev en jätte trevlig shoppingrunda med mamma o pappa. Lite tjafs i bilen mellan dom som alltid om körningen men de är det alltid så och alltid lika kul att lyssna på haha. Vi åkte i alla fall först till biltema o handla lite konor, extra backspegel o även nya dusch grejer. Sedan blev de tati o hittade ingen ny avslutningsklänning men två andra söta tunnikor som faktiskt passar nu till sommaren. Hade ju vart stor rea där nyss så idag var de väl sista dagen så allt var nästan utplockat, riktigt tråkigt de men men kommer väl fler tillfällen. Efter de gick vi in på skopunkten o jag blev verkligen förälskad i ett par högklackade, o pappa köpte ett par skor med så jag fick köpa mina eftersom de skulle bli halvaprise på hans då. Wiiiih ! Snyggaste skorna jag nånsinägt tror ja och dom ska ja ha på avslutningen tänkte ja. Hihi fick även liten minirabbat av pappa så ja fick betala han 250 istället för 400 kr som dom egentligen skulle kosta men hans skor blev ju baar 150kr för så var därför. Aja, efter de blev de mormorsgrav så de blev lite ledsamt för jag saknar henne så! Hoppas du har de bra där uppe.
Sist blev de att handla mat på Willys o sedan coop o köpa glassar till mig o blommor till farmor. Sedan blev de hem o nu ska jag fixa lunch o äta en myslunch med mamma o pappa sedan ska man iväg till farmor o farfar.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0