Sova sova sova


Sovit sovit sovit, kikat på Sagan om dom två tornen, sovit, upp till stallet och
suttit o bara stekt en stund i solen och börja fixa lite med hästarna med kände att jag knappt hade någon ork till de så gick hem och sov lite till..
Bara sovit och fortfarande helt slut men nu har jag börjat fixa mig och ska väl snart fixa lunch för jag ska möta mamma i västerås klockan 3 sedan ska vi handla lite men efter de blire nog att moffa glass sen sova ännu mer. Fan vad less jag blir på att vara sjuk. Jag har energi men samtidigt inte alls, helt skumt men men får hoppas de går över imorn blire i alla fall pannkizkväll o ska köpa 1kg godis idag så jag kan moffa hela natten. Choklad ska ju hjälpa mot allt så då ska de få hjälpa mig att bli frisk också tycker ja!

Frästen så äre tur att det finns visa människor här i världen som är helt otroliga så tack till er att ni i alla fall får upp ens humör!


 


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0