Tankar


Sovit hela eftermiddan men sedan när jag vakna så kände jag för att ta en promenad eftersom det var så mycket sol ute för en stund så jag kravla mig upp ur sängen o gick upp till stalle med Kameran i högsta hugg. Länge sen jag foto så tyckte det var på tiden.
Fotade en massa på hästarna och sedan satte jag mig ner i hagen på en sten och bara lyssnade på lugn musik och njöt...
Det var då tankarna börjar strömma upp i huvet och jag tänker på hur allting är, hur jag är och vem jag egentligen är. Jag spelar hellre med osäkra kort en att lägga ner.





Jag drar mig till action och äventyr som jag vet kan vara farliga, men ändå så är det dom stigarna jag går.
Jag vet att jag egentligen borde stanna upp nu. Jag borde lägga ner korten på bordet och göra det som egentligen är rätt men för mig känns det helt fel. Jag vill leva ett liv med utmaningar och spänning men vill att allting ska sluta bra till slut. Jag vet att vägen jag kan välja nu är farlig och osäker så varför ska jag fortsätta? Varför stannar jag inte upp nu innan det är försent, kanske är det för mitt hjärta vill ha mer och jag vill uppleva något ingen annan ser.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0