Teckentack!

Är lite väl mycket och tänka på just nu, först så är det en massa plugg i skolan nu coh det är mycket som måste göras men jag har riktigt tappat suge nu på sista tiden. har väl kommit in i den där sega tonårsperioden då det är mycket viktigare med killar, kompisar o festande än att faktiskt sköta sig. Visst så kämpar jag på med pluggandet och har kikat igenom matteboken men det är inte mycket man fattar och att bara sitta o glo i den får inte upp humöret nå vidare. Får mig nästan bara mer att tänka på allt annat som jag egentligen inte borde bry mig om... Stod även i Horoskåpet att jag snart inser meningen med det som sker så jag får hoppas det stämmer. Ge mig några schyssta tecken om hur det ska bli så jag fattar någongång tack!

Lika kall som snön
tack vare dig får jag ingen sömn
Lika mörk som natten

Så smyger du runt i mitt huvud lika tyst som katten


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0