to much to think about

Kikat på film nästan hela eftermiddan och frossat daimglass o lite piggare är jag men kroppen känns varm med huvet kallt. Skumt?.. Men men, baka taoscakaka till Poffe o Johanna som kom hem en stund idag sedan blev det en promenix efter regne med mamma i syrrans heta gummistövlar haha. Inte använt såna på länge men dom är fakltiskt riktigt bra, i alla fall när man går i skogen.
Att bero på promenix så behövdes det nog, har rensat huvet på dom flesta tankarna nu och jag känner att jag vet vad jag faktiskt känner haha. Jag vet hur det är och det är inget jag kan ändra på även om jag vill men man kan inte styra så det kommer förbli så men jag måste baara våga. Men just nu har jag inget mod och vet att det mesta kommer bli trassel men jag måste och jag vill!
KÄMPA PÅ NU CARRO!!
Efter den "tänkande" promenaden blev de att nörda vid datan en stund och sedan laga lasagne till mamma o pappa o yacos till mig. Mumma vare o nu ska jag strax ta ett skönt bad, krypa ner i sängen och kika på film och mumsa godis o bli frisk!




Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0