TröttTorsdag


En trött torsdag antar jag att det kommer bli trots att jag hade sovmorgon en timme längre fast vakna av mobilen ändå så blev att ligga och dra sig en stund sedan gick jag upp, käka frulle o nu fixar mig. Ca 40 min tills man ska gå till bussen och jag är nästan färdig. Rätt skönt att man inte behöver stressa men det är alltid så här dagarna man inte orkar bry sig så mkt, jag går med svart mjukis och min röda adidaströja o håret uppsatt idag. Aja de blir skolan sen åka iväg o handla med mammsen i Köping. Puss
Frästen så har jag drömt en massa inatt, visa bra och visa dåliga saker men många människor vad med i alla fall som jag känner haha. Var mys att vakna i alla fall :)
o till sist, GRATTIS jESSICA 16 ÅR! :D<3




Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0