varmvatten?

Godmorgon soliga värld!
Idag är humöret mycket bättre fast har regält ont i både huve, rumpan o även ryggen tack vare alla karuseller igår men det vare värt. Kvällen var riktigt kul så.
Imorse så var jag uppe och duscha halv 6 på morgonen, helt sjukt! Men jag vet inte ifall jag drömde eller inte, jag kände varmtvatten över min kropp men förstod nog inte helt att jag faktiskt stod i dushen. Jag minns bara att jag vakna utav att jag kände mig lite svettig och flottig i håret sedan så befann jag mig plötsligt i duschen haha. Aja, sedan sov jag till halv tio, åt frukost o nu har jag fixat mig o ska iväg med mamma o pappa o handla mat, köpa nya skor o klänning till avslutningen om ja hittar nå, lämna blommor på mormorsgrav och så in på biltema. Blir full rulle hela förmiddan. O ska även övningsköra :D Pusss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0