Pulka åkning?

Så vare onsdag o mitten på veckan o jag är så nära sjuk man kan bli känns de som. Igår tappa jag orken totalt efter jag kommit hem från stan men hade en riktigt skön myspyskväll framför tvn med mina chokladbollar, marabou, varm oboy o en massa simpson avsnitt som spelades på tvn. Somna väl rätt sent men fick sova till kvart i tio i alla fall så de är skönt de men känner mig ändå helt lost o slut i hela kroppen o huvet dunkar. Kanske är man sjuk? Tänker inte bli de, jag har ju intensiv kurs hela helgen o den tänker ja gå på oavsett vad! O idag ska man kämpa sig till skolan i all snö, funderar på att gå upp på våran lilla backe med en pulka sedan testa åka hela vägen till bussen. Kanske kan funka?
Haha aja, ne nu ska jag fixa färdigt mig sen blire skolan till 5, hem o käka hemmagjord pizza sedan iväg på bio. Himlen är oskyldigt blå tror ja den hette, nånting med himel i alla fall.

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0