Risk1an

Så var risk1an fixad nu, Upp klockan 6 o fixa till sig sedan kom Eve och hämta upp mig så åkte vi tillsammans dit o sega där men det var faktiskt helt okej. Trodde de skulle va dötråkigt men var helt okej och några berörande filmer och mycket information. Mycket man redan kunde tack vara bilteorispela jag köpte så nu äre bara plugga vidare eftersom de ger resultat! Sedan sluta vi ca 11:20 så de blev o sega runt i hallsta med Eve o Julia men tiden gick ändå rätt snabbt och kunde sitta inne vid bibblan eftersom de självklart skulle regna ute... Men men, nu blire att sega här en stund sedan bjuder mamma mig på donken så ska vi iväg o handla sedan försöka rädda mitt hår med saxen. Lagom nervös men får hoppas de blir bra. Hahaaa jag och mamma och en sax, känns inte sådär yper säkert men men, man får pröva sig fram! Efter de blire antagligen att gråta eller leva vidare. Ska leva tills imorn i alla fall för ikväll ska man äntligen få lite pannkizar, köpa massa marabou o bara njuta för idag har jag faktiskt förtjänat de fullt ut så tidigt som ja gått upp! :)
Frästen så var gårdagen yper kul, blev sola, stan o donka med Linda sedan blev de vidare på hockey o träffa Krisse o hans lillesyrra o så några andra bekanta som också var där o så Nattiz mitt i allt som man inte träffat på evigheter. Lagom kul! :D

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0