Snökrigarna!

Hahaaa shaize vilket väder, idag kom i alla fall riktiga första snön kan man säga.
Imorse vare lungt sedan vid tio då man skulle iväg o köpa eldoradochokladbollar i hallsta börja de självklart, sedan har de hållt i sig hela dagen o nu äre snöstorm! Och som ja o Linda kämpa i snöstormen ifrån gladaoxen där vi sola ner till donken, hahahaaa jävla krigare^^. Blev i alla fall som alltid sola, donken sedan virra runt oss på Clasolsson eftersom pappa skulle ha lampor. Så var jag äen iväg till tandläkarn o laga mitt "halvahål" så nu vet man nästan hur de känns o laga hål också. Sedan kom mamma o hämta mig o vi åkte iväg o köpte dumleglass sedan iväg till ica o leta efter eldoradochokladbollar o handla lite smått o gott. Självklart fanns de inga där heller så fick nöja mig med ett 6pack Delicato iställe. Mums de med men ändå. Aja, är i alla fall hemma nu o har gosat upp mig i sängen med en kopp varmoboy o mina chokladbollar o ska bara mysa nu fram tills "wannabe stekarn" ska steka pannkizar sedan blire film o myspyskväll och tänker inte ta ett steg utanför dörren fören imorn då man måste tillbaka till skolan igen...  Fast hade skoj o chillidilliga lektioner ida så känns inte så farligt ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så söt du är :)

2010-11-09 @ 17:15:30
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0