Bara att le


Lagom skönt att få vara ledig idag, sov ut ordentligt imorse o så nu har man frullat o fixa sig och även kokat äppelmos till mamma så får hoppas hon blir glad. Kände mig för att vara lite extra snäll idag och när jag väl är på sånt bra humör så äre bara att fortsätta le och få andra att göra det med. Och så har jag även tagit lite nya bilds till matbloggen på min äppelmarmelad o äppelmos^^.


Ska vara positiv hela den här dagen med o de lär jag vara för snart blire att ta bussen till stan o möta upp jessica! Kommer bli yyyyper skoj sen får vi se hur länge vi blir där o vad som händer sen, är freda i alla fall o den här dagen ska bli lika bra som igår! :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-01 @ 12:55:41
URL: http://cviklund.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0