Buddister är vi allihopa allihopa?

Såna här skoldagar tycker jag man alltid borde ha, Börja med att farmör och farfar kom och hämta mig 08:10. Åkte till skolan o mötte upp klassen sedan iväg till nå ställe utanför Örebro till nå Buddistställe och var där och kika, lyssna på en tant i ca 45 min sedan var vi klara. Lagom skönt men fick vänta en stund på dom som skulle käka o missa donken för jag satt i fel bil och fråga fel personer om de fanns nå platser i någon annans bil. Så fick bli utan.. Men men, sedan blev de en trevlig bilfärd hem o fick vända efter en stund eftersom Ronja hade glömt telen haaha. Sedan nu vid halv tolv kom man hem o ska fixa en god Chickentacos eftersom det blev massa kyckling över idag eftersom alla käka donken. Sedan blire bara o dega, skulle ju kört på bilskolan men enligt läraren skulle jag inte hinna och den börja 3. Kul de... Aja de får bli att ta en sväng till köping med  mamma så ja i alla fall får köra lite. Blir dit o handla lite käk osv sedan blire hem o laga hemmagjord pizza o ta ett skönt bad o längta tills imorn!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0